tisdag 3 augusti 2010

Semestertisdag.....

Idag har det nästan varit jämngrått och ganska varmt. Solen tittade fram ett par gånger. Dagen ägnades åt egentid dvs sov länge, powerwalk och läsning. Ikväll blir det förmodligen bio med C. Vi ska äntligen se SATC 2 (btw undrar ifall den går på bio ännu?)
Varmvattnet är fortfarande varmt, Yippie ;). Annars så är det rätt lugnt, så jag har inte så mycket att blogga om. Imorgon är det iaf en ny temadag + att jag ska ta en dag i stan imorgon, så då kommer jag att ha lite att blogga om.
Här kommer lite bilder ifrån den regniga måndagen.




















Mina bubblor är på väg att åka över kanten.




















Regndroppar på grannes blommor


























Min vackra hortensia.....

1 kommentar:

BP sa...

Skymtar jag antsen i bakgrunden:-))) Dina droppar, det måste du berätta om. Du vet väl hur ha-begäret utvecklas...