måndag 16 augusti 2010

I Hälsans tecken och lite annat

Åh va mycket jag har att berätta i ord och bild, då sätter jag igång
Varmvattenberedaren installerades i fredags, underbart. Är förvånad hur bra det gick utan varmvatten.
Alla rätt på travet: För andra gången i mitt liv, har jag spelat på hästar och hade alla rätt, vinsten blev 80:-. Sitter och funderar på vad jag ska lägga "storvinsten" på.





















Träning: Idag på lunchen tränade jag Power med en ny instruktör som var helt galen. Svetten bara lacka och min kropp fick sig en rejäl chock. Och medan kroppen var i chocktillstånd så anmälda jag, mig och D till  Tjejgåing 2010 som går av stapeln nästa onsdag. Shit va jag är duktig ;)
























Idag tog jag hem kameran som fick godkänt, så nu är det betald och min alldeles egen.
Kommer nog att bli en hel del promenader med kameran.


























Idag är det 33 år sedan Elvis dog, det är inte klokt vad tiden går fort. Typ för 10 år sedan började jag att uppskatta Elvis musik (bättre sent än aldrig).

3 kommentarer:

BP sa...

Grattis till storvinsten. Räcker till en dagens eller ett glas vin t ex;-) Tjejgåing - du och D är då verkligen "hurtiga".
Kul med ny kamera. Ska bli roligt att se resultaten. Elvis ja, honom gllade jag nog då men inte nu längre. Men låtarna sitter ju i skallen forever;-)

BP sa...

Svar: Totte har delvis rätt: klockjävelns eländiga, fejkade ratt rör sig inte när den ligger still. Jag hävdar fortfarande att fanskapet rör sig på armen genom armens rörelser å inte med hjälp av bestick och fickor. Men hur jag ska bevisa det (han godtar ju inte bildbevisen) vet jag inte. Om du har en idé så låt höra!!!

Marie sa...

Ja, jag må då säga att du håller igång på det mesta!! 80 spänn är ju inte att förakta - ett glas med en trevlig väninna, är ett tips. Det var något speciellt med Elvis. Jag tillhör ju dem som gillar honom mer idag än när han var aktiv.
Lite kul är det allt med klockmysteriet,,,,,,,,,,