torsdag 5 augusti 2010

Solen är tillbaks =)

Idag tittade solen äntligen fram och ska göra det även imorgon. Härligt!!!!
Idag bjöd jag Mamsegull på lunch, därefter promenerade vi hem till henne och fikade. Till fikat bjöds det på mumsig äppelkaka. Mamsegull öppnade presenterna och blev jätteglad förstås.


























Kolla in vad vacker Mamsegulls balkongvägg är:


























Efter mitt besök åkte jag ner till "Lånkan" och bättrade på brännan, som har ljusnat efter alla regndagarna.
Imorgon kväller bär det av till Helsinki och innan dess ska jag till Lånkan för sol och bad. Blev glad när jag såg att det skulle vara sol och varmt i Helsinki på lördag.
Ett av mina höstmål är att jag ska bli en duktig matfotograf och idag påbörjades med en ganska dålig bild på min Bentolåda. Men i december, då har jag blivit en klippa. btw så har jag, C och D ett hemligt projekt som kommer att ske i typ december och det kommer att ge massor med vuxenpoäng.

1 kommentar:

BP sa...

Japp det var härligt idag och jag tog semester. Tack för infon att det ska bli soligt imorgon också: har precis mejlat till chefen att jag tar en semesterdag till:))))
Ha det så bra i Helsingfors. En toppenstad - när solen skiner - precis som 08. Din Bentolåda var ju jättefin:-) DS