torsdag 26 augusti 2010

Tjejgåing 2010 - Hur gick det?

Igår gick jag och D Tjejgåing 2010 runt Årstaviken. När vi kom dit gick vi runt bland sponsortälten och titta. Pratade med damena i Bröstcancertältet och de gav ett tips hur man ska komma ihåg att undersöka sina bröst. På Breast friends hemsida kan man beställa en SMS-påminnelse för sin egen personliga "klämdag". Smart tycker  jag som kollar alldeles för ofta tydligen.
















Innan starten så öppnade sig himlen och det började att ösregna, men som tur var hann det sluta innan vi startade. Vi hamnade bland det sista, så det var bara att knalla på. När vi kom i mål, fick vi en påse med lite att äta. Jag glufsade i mig detta och väntade sedan på utlottning av en massa fina priser, men det var ju bara en massa andra människor som och inte vi som hade varit så himla duktig. Vi blev inte ens Queen of Walking ;) Men jag tycker att vi var det iaf. Så summan av min morgon- och kvällspromenad blev 1,6 mil.
Här kommer lite bilder från Tjejgåing 2010:




















Innan start....




















Här har starten gått

1 kommentar:

BP sa...

16 km på en dag... du är helt fantastisk!!! Du hade verkligen varit värd en belöning!!!