tisdag 3 augusti 2010

"40 är det nya 20"

Fick tips om en bra tv-serie som heter Cougar Town. Den handlar om en tjej i 40-års åldern som vill ha en nystart i livet efter sin skilsmässa. Snart ger hon sig ut i dejting-djungeln och hennes nya liv som singel bekräftar att "40 är det nya 20". Såg ett avsnitt och blev frälst.
Kom att tänka på en sak som R sa till mig när jag kom hem från RockOffen. Han tyckte jag skulle vara hemma och virka istället för att springa på Rockfestivaler. ;). Min mamma skulle aldrig ha varit på Rockfestivaler när hon var 40. Att springa på rockfestivaler i  min ålder måste betyda att "40 är det nya 20" ;)
Ska gå in på Kanal 5 play och se ifall de har fler avsnitt jag kan se.
Det blev ingen SATC 2 idag pga den sista föreställningen var redan 18:15 och den hann vi inte till.


2 kommentarer:

BP sa...

Ha, ha, ha!!! Tänk på vår kollega I.C. hon är 20 år äldre än du men fortfarande 20, om du förstår vad jag menar. Fortsätt på den inslagna linjen.
Virka - vad är det;-) Samma sak som sticka fast tvärtom antar jag;-)

Shannara sa...

Kul att du hittat in till mej... Du är så välkommen åter! =)

Ha en go kväll! =)