onsdag 7 april 2010

Åh en sådan härlig dag...

Djurgår´n vann, Djurgår´n vann =D
Nu står det 3-1 i semifinalerna. Imorgon är det match igen, hoppas, hoppas att det går vägen för DIF För då är vi klara för final =D
Inger och jag åt middag på The Legends, efter lite trassel med öl, mat och kvitton, så njöt vi av våra sallader ihop med Djurgårdsfamiljen.
btw så tog jag, Inger och Leine årets första lunchpromenad idag.. Underbart att de är igång oxå.




Undrar när man ska få med sig någon och åka nedanstående farkost

4 kommentarer:

Birgitta sa...

Jag kan hänga med. kan höra med Patrik så kanske vi kan åka gratis : )

Susanne sa...

Äntligen en modig kompis!!!!

BP sa...

1. Grattis till DIF... igår.
2. Super Grattis till DIF idag - 5-1.
Undrar om du och Inger kan prata imorgon...det får jag nog aldrig veta då jag jobbar hemifrån imorgon.
Njut nu, hick;-)

Susanne sa...

Tack och ett supertack... =)
Rösten är nästan OK. Ha en underbar helg