fredag 9 april 2010

Stresshuvudvärk

Det här med stresshuvudvärk är märkligt tycker jag.. Jag har sedan typ 11 januari haft så mycket att göra. I mitt arbete så har jag periodvis, sååå himla mycket att göra. Nu har det lugnat ner sig och då får jag stresshuvudvärk. Borde komma när det är som mest att göra, men men när det lugnar ner sig så kommer den som ett brev på posten. Inte mycket att gnälla över, så jag tar mig en Treo och går och lägger mig. Hoppas att jag är Ok imorgon, för imorgon är det födelsedagskalas i Örsundbro.


3 kommentarer:

BP sa...

Ja du lever ju ditt liv som Susanne... på ditt vis;-) Men visst är det konstigt att du får huvudvärk vid "fel" tillfälle. Men tänk på att du har ju haft det lite stressigt med DIF också på senaste tiden... å det har då inget med jobbet att göra;-)

Susanne sa...

Tänkte inte på det ;)

Susanne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.