torsdag 22 april 2010

Ray Ban eller Lajban.....

Min syster och hennes familj åker till NY nästa vecka och då tänkte jag att de ska få köpa mig ett par nya Ray Ban. Inget går upp mot ett par äkta, försökte mig på kopior även kallad Lajban. De är bara snygga och är antingen för ljusa eller för mörka i glaset. Så nu har jag lagt in en beställning på ett par pilotes.Har ett par i guld sedan tidigare, så nu blir det ett par svarta... Nu blev jag genast gladare.
Snygga eller hur.. Ser mig själv i bilder när jag glider fram i mina nya "glajjer" ;)

2 kommentarer:

Marie sa...

Jag tycker faktiskt att de är riktigt hala,,,,

BP sa...

Snacka om retro-look. Har också ett par gamla Ray Ban (svarta + fyrkantiga) kvar någonstans. Kult säger jag bara.

PS. Pilotsen är ju skittuffa. Kul att pilots är back in business igen. DS