torsdag 8 april 2010

Repris........ Åh en sådan härlig dag...

<

Djurgår´n vann, Djurgår´n vann (igen).... ;) 5-1
Nu är det klart... DIF är i final!!!! Underbart.... Senast vi var i SM-final var 2001.

Just nu är det bara hockey i mitt huvudet.
Innan hockey var vi på The Global grill och intog en delikat middag. Stärkta med ett underbar middag, så började vi sjunga fram vårt älskade lag =)



Denna skylt hittade vi vid Gullmars, måste vara en mycket trött människa som har fixat fram en pissoar och skylten.



Finalspelet drar igång den 15 april kl 19:30 på älskade Hovet (våran borg)



Tiden emellan ska jag passa på att städa och tvätta, har inte blivit mycket tid över för det den senaste tiden. Tur att man har massor av kläder ;)

2 kommentarer:

BP sa...

ja, ja, ja... bli inte för kaxig nu bara!!! Hammarby tog också SM-guld 2001, vill bara påminne lite;-)

PS. Du börjar få upp ögonen för... skyltar. Du har då lika konstiga tendenser som jag. DS

Susanne sa...

Näe kaxig vågar jag inte vara... Konstaterade att vi var i final 2001 ;) Men oss emellan så har jag lite planer för ett ev SM-guld, kanske blir det någon snygg skylt på arbetet.....