söndag 25 april 2010

Lite bilder från säsongens sista match

Så var denna hockeysäsong över och det är 4 månader till nästa. Jag har bokat ett säsongskort, för vem vill missa en sådan hockeyfest som hela säsong 2009/2010 varit.... Inte jag iallfall och jag hoppas att den blir lika skojig. Tack Inger och Bosse att jag fick hänga med er... och ett stort tack för lånet av häftiga bilder till DIF Hockey.


Fabriken, ni är mina hjältar...


Rasmus och Christine


Även vår statsminister är Djurgårdare =) Det gillar jag.





Festen är över för denna säsong, men snart är det dags igen =)

2 kommentarer:

BP sa...

Japp, man kan gå vilse i och runt Globen. Vi krockade med Djurgårdsfanseni lördags då vi skulle på Dustin Home Expo i annexet åsså hittade vi inte bilen i garaget...

PS. Coola bilder frånmatchen å att fånga självaste statsministern på bild också... DS

Susanne sa...

Oops glömde skriva ett jag har "lånat" bilderna av DIF Hockey. Hade önskat att jag satt lite nära Reinis eftersom jag tycker att Moderaterna är näst bäst efter Djurgår´n.