tisdag 27 april 2010

En vanlig tisdag

Känns lite märkligt att ha 2 dagar fria aktiviteter. Känns iof sig rätt skönt att kunna ägna lite tid åt sig själv och försummade vänner. Har suttit i telefon och pratat med 2 nära och kära väninnor och "skvallrat" lite. På lördag ska vi träffas på Flyt och bara rå om varandra *mysigt*.
Idag började jag dagen med en morgonpromenad till Stuvsta (skönt att vara igång med stegandet). På lunch blev det ett pass Stepintervall med Anki, Margareta och Åsa. Så idag har jag fyllt hurtigkvoten.
På eftermiddagen träffade jag och Gustav en person som ev ska hjälpa oss att ta fram AMA-övningsuppgifter till våra studenter. Det blev ett bra möte, som nu kommer att bli ännu flera möten och i slutändan bli något kanonbra.
Efter arbetet mötte jag upp Rasmus som behövde ha ett par nya jeans, på fredag är det mösspåtagning och då måste man ju vara snygg ;)
Jag köpte mig ett par nya sommarbyxor till mig, måste ju också vara snygg.
Eftersom jag är en bekväm mamma, så köpte vi hem Sushi till middag. Så ser en vanlig tisdag ut i mitt liv.
Nedan ser ni mina nya snygga byxor

3 kommentarer:

BP sa...

Bra att man får en jobbrapport från dig när man själv varit och "hemmajobbat". Stegtävlingen har väl inte börjat än... eller. Duktig är du iaf. Jeansen är skitläckra... å jag som trodde att du hade inköpsförbud;-)

Susanne sa...

Jag lämnar med flaggan i topp och kommer inte att delta i någon stegtävling i år.
Inköpsförbudet gick åt skogen för ett par veckor sedan pga ett par skor ;)

MaMalena sa...

Snygga jeans. Shopping är kul!