onsdag 28 april 2010

Kylslaget Boulespelande i Rålis.....

Inger och jag blev inbjudna av Boulbar på lite tilltugg och Boule. Älskar att få sådana här inbjudningar =)
Så efter arbetet traskade vi iväg till Boulbar i Rålis. Det blåste och regnet hänge i luften, men de stoppade inte 2 hängivna amatör-boulare.
När vi kom fram fick vi en dryck och lite att äta till. På Boulbar i Rålis kan man bara sitta ute och ikväll var det friskt. Sedan blev det Boulspel, vi spelade med 2 "proffsgubbar". Det gick himla bra för oss och det trodde de nog inte, de vann endast med 5 pinnar.
Nu ska jag packa ner lite varma kläder som med all säkerhet behövs imorgon kväll. Imorgon ska jag, Rasmus, Inger och Bosse se DIF-Mjällby och då tror jag att lite extra inte sitter fel.





2 kommentarer:

BP sa...

Jag fryser bara jag ser bilderna. Men boule är faktiskt himla kul tycker jag.

PS. Ingers mmmhhhh ställning är en 100 poängare!!! DS

MaMalena sa...

Vilka stilbilder! Är inte avis på uteaktiviteten just i kväll... Men en varmare kväll hänger jag gärna med på lite boulande!